Winkelinrichting – werkwijze

Retail screening

Na het eerste contact komen we graag naar u toe om de besproken ruimte te bekijken, zoals de routing, de huidige inrichting, de sfeer, de gehele presentatie, het afrekenpunt, de paskamers (bij mode en sport) etc.etc. en waar de (eventuele) knelpunten zitten en/of waar u verbeteringen wilt doorvoeren.

We lopen deze verschillende punten gezamenlijk met u door, om vervolgens met u de screening en vervolgstappen te bespreken.

In het daarop volgende gesprek met elkaar, presenteren wij u (afhankelijk van de vraag) een schets en/of tekening alvorens we de offerte gaan opmaken, met uiteraard inachtneming van uw budget.

Na uw goedkeuring van de offerte en tekeningen, werken we dit verder uit in werktekeningen die we u nog ter inzage en goedkeuring toesturen om daarna de productie in te plannen.

Daarbij wordt (indien nodig) een planning opgemaakt zodat u precies kunt zien wie, waar en wanneer elke discipline start en eindigt.

De disciplines waarmee we u graag helpen zijn

- Bouwkundig
- Vloer
- Plafond
- Etalage
- Pui
- ICT
- Wanden
- Verlichting
- Interieur
- Signing en Communicatie
- Multi-Channel
- Marketing tools
- Korte- en lange termijn strategie
- Visual merchandising en/of Narrow Casting

Uiteraard zullen niet alle disciplines nodig zijn en heeft u alleen een oplossing nodig voor bijvoorbeeld het interieur en verlichting, of een oplossing voor het multi-channel en visual merchandising.